Fredagsfodboldskolen

'Fredagsfodboldskolen" i Næsby Boldklub er et ekstra tilbud til alle U9-U12-spillere i klubben.

De spillere, der deltager på 'Fredagsfodboldskolen", er spillere, der brænder for spillet og har en lyst til at se, hvor langt deres talent rækker. Under træningen øver vi os i at blive elitespillere, og derfor stræber spillerne efter høj kvalitet i alt, hvad de foretager sig.

Spillerne bliver indstillet af den årgangsansvarlige på hver årgang. Truppen er fleksibel hele året, og det er den årgangsansvarlige, der i sidste ende har det endelige ansvar for udtagelsen.

Træningen foregår:

Sted: Kunstgræsbanen i Næsby Boldklub
Tid: Fredag eftermiddag

Trænere
Træningen varetages af trænere fra U9-U12, 1-2 målmandstrænere og bliver superviseret og planlagt af Børneudviklingstræneren (trindleder for U5-U12 segmentet).