Kontingent og tillæg

Som medlem af Næsby Boldklub opkræves der et medlemskontingent 2 gange om året. Prisen afhænger af hvilken årgang man tilhører.
Derudover kan der være andre tillæg, såsom facilitetstillæg og elitetillæg:

Facilitetstillæg for alle klubbens medlemmer
Alle klubbens medlemmer fra U7 og op betaler 175 kr. – beløbet vil blive opkrævet samtidig med medlemskontingentet.
Tillægget dækker bl.a. vedligeholdelse af vores kunstgræsbane, multibaner samt generelle facilitetsforbedringer.
Elitetillæg for drenge ungdom
For hold 1 spillere (drenge) fra U13 og op til U19 tillægges et elitetillæg som betales halvårligt, ved siden af medlemskontingentet.

For U13-15 opkræves der 1.500 kr. 2 gange årligt.
Tillægget er med til at finansiere øgede omkostninger for hold 1 spillere i forbindelse med klubbens licens.
Dette omfatter blandt øget træningsmængde, højere uddannede trænere, IT Platform og specialfunktioner såsom diætist, mentaltræner, fysisk træner og individuel/pladsspecifik træning, fysisk træning samt 2 årlige fysiske test.
Elitetillæg U16
For U16 opkræves der 2.000 kr. 2 gange årligt.
Dette omfatter blandt øget træningsmængde, højere uddannede trænere, udlån samt vask af kamptøj til kampe, IT Platform og specialfunktioner såsom diætist, mentaltræner, fysisk træner og individuel/pladsspecifik træning, fysisk træning samt 2 årlige fysiske test.
Elitetillæg U17-U19 (Division)
For U17-U19 opkræves der 2.500 kr. 2 gange årligt.
Dette omfatter blandt øget træningsmængde, højere uddannede trænere, udlån samt vask af kamptøj til kampe, udlån af træningstøj, buskørsel til ude kampe (længere væk end Kolding), IT Platform og specialfunktioner såsom diætist, mentaltræner, fysisk træner og individuel/pladsspecifik træning, fysisk træning samt 2 årlige fysiske test.
Ved indmeldelse pålægges et administrationsgebyr på kr. 100,- ved første opkrævning.
Kontingentet for aktive medlemmer opkræves halvårligt 5. januar (dækkende januar til juni) og 5. juli (dækkende juli til december). Der betales fuldt kontingent, selvom indmeldelse sker i perioden.
Medlemskontingentsatser:
Fugleunger 0-4 år drenge og piger
450  kr.
U5 + U6 drenge og piger
900 kr.
U7 + U8 + U9 drenge og piger
1000 kr.
U10 drenge og piger
1000 kr.
U11 + U12 drenge og piger
1400 kr.
U13 + U14 drenge og piger
1550 kr.
U15 + U16 + U17 + U18 + U19 drenge og piger
1650 kr.
Senior herrer og kvinder (1+2. holds trup)
1650 kr.
Øvrige seniorspillere + oldboys/veteran
1050 kr.
Masters
250 kr.
Passive medlemmer
250 kr.

Kontingentet er sidst justeret pr. 1 juli 2024.