Energi Fyn

Støt Næsby Boldklub - det er 100% gratis!

Vi er tilmeldt Energi Fyns sponsorordning FynskSupport. Det betyder, at du kan blive sponsor i vores klub ved at købe din el og gas hos Energi Fyn. Hvis du vælger produkterne FynskSupportEl og FynskSupportGas, så giver Energi Fyn henholdsvis 2 øre/kWh el og 6 øre/m³ gas som din husstand bruger til klubben. Det er ikke noget, der bliver lagt oven i din pris. Energi Fyn betaler.

Det kan nå at blive til mange support-kroner, hvis der er mange, som støtter os. Du kan også støtte som erhvervsdrivende – virksomhedens forbrug må dog højst være 100.000 kWh el og 25.000 m³ gas om året. Du kan tilmelde dig på www.fynsksupport.dk og husk at vælge "Næsby Boldklub", som den klub, du ønsker at støtte. Alle kan tilmelde sig – også selv om du ikke får din el eller gas fra Energi Fyn i dag. Det koster ikke noget at skifte til FynskSupportEl og FynskSupportGas og abonnementet er kun 12,50 kroner inkl. moms pr. måned og der er ingen binding.

Du får din el og gas leveret på sædvanlig vis, og vil ikke mærke forskel. Du kan læse mere om ordningen på www.fynsksupport.dk.

Har du spørgsmål, er du også velkommen til at kontakte:

Sponsorchef Jan Thomsen eller Energi Fyns kundecenter på tlf. 70 13 19 00.

Hovedsponsorer