Dejligt at se aktivitet på Stærehusvej igen ⚽️

08. juni 2020 kl. 18:13

Kære medlemmer og forældre.

Det har været dejligt, at se, at der igen er aktivitet på vores dejlige fodboldanlæg og der skal herfra lyde stor ros til jer alle, I har virkelig taget coronaen alvorligt og passet på jer selv og hinanden – Tak for det.

Som I sikkert har læst, er der kommet nye udmeldinger fra regeringen, og det tyder på, at vi bevæger os imod mere ”normale tilstande” i samfundet igen, om end det sker i små ”bidder”.

Selv om der nu bliver lempet på forsamlingsforbuddet, så skal vi fortsat være forsigtige og passe på hinanden, og vi skal  fortsat følge reglerne om afstand, hoste i ærmet, spritte hænderne ofte osv.

Derfor vil der fortsat være aktiviteter og serviceydelser vi desværre ikke kan tilbyde endnu, og vi vil bede jer alle fortsat være tålmodige. Det skyldes, at vi pt. har personale hjemsendt på løn kompensationsordningen

Da vores klubhuset er et kommunalt ”hus” så vi afventer forholdsregler fra Odense Kommune i forhold til fase 3 i genåbningen – det betyder at:

• Klubhuset, toilet og badefaciliteter fortsat vil forblive lukket, dog nødåbent toilet i forhallen.
  • Der bliver ikke kridtet baner op til kamp og træning før efter sommerferien.
  • Den Blå Cafe vil forblive lukket indtil efter sommerferien, dog undtaget uge 27 under fodboldskolen – hvor der endnu er ledige pladser.
  • Der kan ikke vaskes trænings –og spilletøj før efter sommerferien.
  • Der vil være mulighed for at træne til og med uge 26, som normalt er ferielukket.
  • Der afholdes ferie i klubben fra den 25. juni til og med den 20. juli, hvilket betyder at den officielle træning starter igen i uge 30.

Vi glæder os alle til, at vi kan komme mere i gang, og vi kommer løbende til at melde ud, så snart vi modtager nye retningsliner.

Og en kæmpe tak: Der bliver arbejdet utroligt hårdt af en række frivillige og de tilbageværende personaler for at holde det hele kørende i en ”meget vanskelig tid” – jeres hjælp er uvurderlig.

Til sidst vil jeg også TAKKE jer alle for at have taget godt imod vores STØTTE SKRABE LOTTERI, der er p.t. solgt rigtig mange, så lad os i FÆLLESSKAB få solgt de sidste.

Rigtig god sommer til jer alle, og pas godt på hinanden.

På bestyrelsens vegne

Formand Poul Jørgensen