Fodboldlegeland

I Næsby Boldklub finder du Danmarks første udendørs Fodboldlegeland.

Med Fodboldlegelandet har vi skabt et univers, der er så unikt, at det både tiltrækker legende børn, familier, motionister, firmafester og deltagerne i en polterabend. Vigtigst af alt kan det samtidig bruges til at udvikle fodboldtalenter efter de nyeste metoder.

Fodboldlegelandet er et 2000 kvadratmeter stort område ved Næsby Boldklub. Det er bygget op om en fleksibel multibane, der igen er opdelt i en række mindre baner.

Ved banerne er også placeret et udendørs fitnesscenter med moderne motionsredskaber til alle muskelgrupper.

I Fodboldlegelandet har brugerne mulighed for gratis at benytte fitness-maskiner, spille fodtennis, skumtennis, fodboldsquash, basketball, dyrke armgang, klatre, træne hurtige fødder, skyde på mål eller simpelthen opfatte hele banen som én samlet forhindringsbane.

Reserver Fodboldlegeland
Faciliteterne kan bruges gratis af alle. Ønsker du at bruge Fodboldlegelandet, hvor du har rettigheden, er det muligt at booke det.

Kontakt klubben på nbk@naesbyboldklub.dk

Hvis du vil vide mere