Kontingent og tillæg

For at være medlem af Næsby Boldklub skal du betale et medlemskontingent 2 gange om året.

Til medlemskontingentet tillægges desuden et facilitetstillæg for alle medlemmer fra U7 og opefter.

For 1. holdsspillere (drenge) fra U13 og op til U19 tillægges desuden et elitetillæg som betales halvårligt.

Facilitetstillæg for alle klubbens medlemmer

Alle klubbens medlemmer betaler 175 kr. – beløbet vil blive opkrævet samtidig med medlemskontingentet.

Tillægget dækker bl.a. vedligeholdelse af vores kunstgræsbane, multibaner samt generel facilitetsforbedringer.

Elitetillæg for drenge ungdom

U13-U16 betaler 1.500 kr. 2 gange om året – beløbet opkræves efter medlemskontingentet.

U17-U19 betaler 2.500 kr. 2 gange om året – beløbet opkræves efter medlemskontingentet.

Tillægget er med til at finansiere de øgede omkostninger for 1. holdsspillerne ifm. klubbens licens, herunder ekstra træninger, træningstøj og vask, buskørsel, højere uddannede trænere, specialfunktioner så som diætist, mentaltræner, fysisk træner, individuel træner m.m.

Ved indmeldelsen pålægges et administrationsgebyr på kr. 100,- ved første opkrævning.

Kontingentet for aktive medlemmer opkræves halvårligt 5. januar (dækkende januar til juni) og 5. juli (dækkende juli til december). Der betales fuldt kontingent, selvom indmeldelse sker i perioden.

Medlemskontingentsatser

Fugleunger 0-4 år drenge og piger:  (Gælder alle medlemmer) 400  kr.
U5 + U6 drenge og piger: (Gælder alle medlemmer) 850 kr.
U7 + U8 + U9 drenge og piger: (Gælder alle medlemmer) 950 kr.
U10 drenge og piger: (Gælder alle medlemmer) 950 kr.
U11 + U12 drenge og piger: (Gælder alle medlemmer) 1350 kr.
U13 + U14 drenge og piger:  (Gælder alle medlemmer) 1500 kr.
U15 + U16 + U17 + U18 + U19 drenge og piger: (Gælder alle medlemmer) 1600 kr.
Senior herrer og kvinder (1+2. holdstrup): (Gælder alle medlemmer) 1600 kr.
Øvrige seniorspillere + oldboys/veteran: (Gælder alle medlemmer) 1000 kr.
Masters: (Gælder alle medlemmer) 250 kr.
Passive medlemmer:
(Gælder alle medlemmer) 250 kr.

Kontingentet er sidst justeret i juni 2023.