Næsby Boldklub forlænger med Kristoffer Johansen

05. juli 2022 kl. 10:07

Næsby Boldklub kan med glæde meddele at klubben har forlænget samarbejdet med Cheftræner for 3. Divisionsholdet Kristoffer Johansen med 2. år, så kontrakten nu løber frem til D. 31/12. 2024.

Kristoffer har været Cheftræner i Næsby nu i 4,5 år. Han har sammen med sit team hele tiden bygget på holdet, derfor var det naturligt for os at forsætte det gode arbejde og have kontinuitet på divisionsholdet.

Det unge Divisionshold er inde i en rivende udvikling med en flot 4. plads i oprykningsspillet til følge. Nu skal vi bygge på derfra, og i den forbindelse er det vigtigt at det bliver med Kristoffer ved roret.

Næsby Boldklub glæder sig til at forsætte det gode samarbejde.

Kristoffer Johansen udtaler:

For mig var det ikke en svær beslutning at forlænge min aftale med Næsby Boldklub. Jeg har været i klubben i 4,5 år som cheftræner og ser frem til en periode mere. Det er et spændende miljø at være en del af og med en ung og talentfuld trup. Jeg forventer at vi sammen kan løfte niveauet og præstere flot i fremtiden. Derudover kan jeg ikke ønske mig et bedre team omkring mig. Det er mennesker med fantastisk faglighed og store sociale kompetencer, hvilket gør at jeg nyder min hverdag i klubben. Sidst men ikke mindst, så er det for mig fantastisk at kunne blive i klubben og forsætte det arbejde som vi sammen har gang i.

Næsby er en fantastisk klub med en masse dejlige mennesker og at kunne få lov til at være i min rolle så mange år er noget jeg værdsætter meget og tager som et stort skulderklap.