U19 spiller pokalfinale mod OB

08. juni 2021 kl. 21:12
Næsby Boldklub’s U19 Divisions-mandskab spiller onsdag aften finale i DBU Fyn Ungdomspokalen, hvor OB's Ligahold er modstanderen.

Der er derfor lagt op til en brag af en finale, når de to højest rangerede U19-mandskaber på Fyn brager sammen i finalen i morgen. Kampen spilles på neutral bane i Horne – Cheftræner Simon Lund Ditlevsen har sammen med resten af U19-teamet udtaget følgende spillere:

Truppen:

Adam Fossar Mahdi Schmidt

Andreas Hother

Andreas Nørgaard Pedersen

Asbjørn Sylvester Brinck Larsen

Christian Baggesen Klitgaard

Frederik Bo Kold Lebæk

Frederik Brotman Jensen

Frederik Kjær Hansen

Jakob Larsen Gaarde

Mads Krogsøe Eriksen

Mikkel Riis Ladefoged

Oliver Skovlund Østergaard

Rinor Cocaj

Tobias Borgen Lindhardt

Tilskuerregler i forbindelse med ungdomspokalfinalen

Vi glæder os også over, at det er muligt at have tilskuere til finalen, men der er nogle særlige regler, som alle tilskuere skal være opmærksomme på og bedes respektere, så vi kan få afviklet finalerne efter retningslinjerne.

Op til 500 personer kan overvære opgøret, hvis alle tilskuere sidder ned (fx på en tribune eller på medbragte stole, tæpper eller lignende) og har front mod banen. Hvis man ikke i forvejen er nære kontakter (fx familiemedlemmer) skal man holde minimum en meters afstand til hinanden.

Det kan være svært at vide, hvor mange tilskuere, der dukker op til pokalfinalen, men vi opfordrer alle til at være forberedt på at skulle sætte sig ned i forbindelse med finalen.

DBU Fyn Ungdomspokal – finale:
Næsby BK - OB
Kampdato: Onsdag d. 9. juni kl. 19.00
Stadion: Horne Idrætscenter (Egsgyden 12, 5600 Faaborg)