Lys forenden af tunnelen

02. februar 2021 kl. 11:57

Kære alle

Foråret nærmer sig dag for dag og forhåbentlig kan vi snart se en ende på COVID 19 og få åbnet op for fodbolden igen.

Vi ved det er hårdt for jer alle, men vi ser nu den lille åbning med skolerne som et forårstegn og håber på, at foreningslivet snart kommer med i genåbningsplanen.

Vi håber som sagt på, at vi kommer med i den nærmeste fremtid og i klubben bliver der arbejdet på en plan, således vi er klar den dag vi igen ”får grønt lys”. Vi håber naturligvis på fortsat opbakning fra vores mange medlemmer og sponsorer – det er vigtigt at vi står sammen i denne svære tid for alle.

HUSK pas på hinanden og jeres familier, hvis vi alle ”passer” lidt ekstra på i den kommende periode så bliver lyset hurtigere grønt.