Trænerrokade i Næsby BK.

image Claus Madsen
19. juni 2023 kl. 08:05

Da vores dygtige og afholdte Cheftræner Kristoffer Johansen har valgt at tag imod en udfordring  fra anden side om at blive Cheftræner der.

Har Næsby BK. Forfremmet Claus Madsen til Cheftræner foreløbig frem til nytår, hvorefter vi i fællesskab vil evaluerer på et forsat samarbejde.

Næsby BK. Vil gerne sige Kristoffer Johansen tusinde tak for et fantastisk stykke arbejde både på og uden for banen i Næsby BK. Kristoffer besidder stor faglighed, er voldsom engageret, med spillertruppen i sin hule hånd og et godt humør, hvilket har ført til de gode resultater som er skabt de sidste 5 ½ år. Næsby BK. er et meget bedre sted nu end da Kristoffer Johansen overtog holdet.

Tak for indsatsen ”Stoffer” og god vind fremover.

Kristoffer Johansen udtaler:

"Jeg har været ekstremt glad for min tid i Næsby boldklub og vil kigge tilbage på 5 ½ år, som har bragt mig meget tæt på en masse dejlige mennesker. Jeg føler mig først og fremmest privilegeret, men også stolt over at have fået lov til at være i klubben så længe. Jeg skal sige farvel til en fantastisk spillertrup, som har gjort det til en fornøjelse, at møde ind til træning. Vi i trænerteamet har haft et stærkt samarbejde og vi har i fællesskab flyttet holdet i en positiv retning. Der er skabt et stærkt træningsmiljø, hvor mange unge spillere for alvor begynder at blomstre og spillerne har modet til, at turde spille det spil vi ønsker at dyrke.

Jeg har valgt at takke ja til en mulighed, som jeg anser for værende rigtig spændende og udfordrende. Der er ingen tvivl om at det tiltaler mig meget, men det gør det bestemt ikke nemmere, at skulle sige farvel til en klub som har fået en helt særlig plads i mit hjerte. Fodbold handler om resultater og udvikling, men så sandelig også om menneskelige relationer. Lige præcis på det område har jeg været beriget i stor stil og det vil jeg gerne takke alle i klubben for".

Ny CHEFTRÆNER

Det er med stor glæde at Næsby BK. har kunnet rekrutterer vores nye Cheftræner internt i klubben Næsby BK. Har forfremmet assistenttræner Claus F. Madsen til Chefterner fra 1/7.´23.

Claus F. Madsen besidder alle de kompetencer der skal til for at være Cheftræner. Stærk fagligt, god til mennesker og besidder evnen til at få det bedste frem i en trup, hvilket han har bevist som Assistenttræner i FC. Fredericia, Næsby BK. Og som Cheftræner i Skive i 1. division.

Næsby BK. Byder Claus F. Madsen velkommen som Cheftræner og glæder os til samarbejdet.

Claus F. Madsen udtaler:

Min intension har ikke været at blive cheftræner, men da Christoffer fik en mulighed fra en lidt højere hylde og klubben ønskede mig til tage tøjlerne nu og her, var beslutningen ikke svær.

Og selvom det indtil videre er en midlertidig løsning vil jeg forsøge at fortsætte det gode arbejde, som Christoffer har grundlagt gennem de sidste næsten 6 år

For yderlig info kontakt:

Poul Jørgensen Tlf. 20850892

Jan Vingaard     Tlf. 20428230

Claus Madsen   Tlf. 61700651

Med sportslig hilsen Næsby BK.