Sponsorfordele

Støt vores indsats, mens du investerer i fremtidigt afkast

Bliv sponsor i Næsby Boldklub og kæd din virksomheds navn sammen med en af Danmarks førende talentudviklere indenfor Danmarks nationalsport nr. 1 - fodbold!

Inden for vores primære fokusområde fodbold finder du en række forskellige muligheder indenfor hospitalityløsninger, eksponering, networking og generering af salg gennem klubbens sponsornetværk. Løsningerne kan enten købes i prædefinerede "pakker" eller sammensættes med de produkter, som netop din virksomhed har brug for.

Aftaler indgås altid efter en dybdegående dialog, hvor vi sammen finder frem til den løsningsmodel, der passer til dine ønsker.

Næsby Boldklubs brand giver således virksomheder på Fyn en spændende mulighed for at profilere sig på en dynamisk platform, der i fællesskab kan skræddersyes til at opfylde de unikke ønsker, som sponsornetværkets medlemmer kan have.

Ønsker du at høre mere om fordelene ved at være sponsor i Næsby Boldklub så kontakt en af vores sponsormedarbejdere