Ny transitions-og assistenttræner til Næsby Boldklub

09. april 2024 kl. 07:13

NÆSBY BOLDKLUB TILFØRER TRANSITIONS-OG ASSISTENTTRÆNER TIL 3. DIVISIONSHOLD.

Næsby Boldklub har udvidet trænerstaben omkring 3.divisionsholdet, da Elvedin Sarajcic (i folkemunde kaldet Edo) er blevet forfremmet fra U/19 divisionsholdet til en stilling på 3. Divisionsholdet som Transitions-og assistenttræner.

Edo har selv spillet fodbold på divisions niveau, og har de sidste 2,5 år. været assistenttræner på U/19. hvor han har bidraget til den gode udvikling vores talentafdeling er inde i.

Nu kan Edo forsætte det gode arbejde med at hjælpe de unge spillere med den sværere overgang fra ungdom til seniorfodbold, og samtidig bidrage med hans arrangement, viden, altid gode humør og tilfører flere ressourcer til trænerstaben på 3. divisionsholdet.

Edo udtaler:

Da muligheden bød sig for at komme op og være en del af 3 divisionsholdet, så var jeg ikke i tvivl om at det ville være en fed mulighed og udfordring.  Jeg glæder mig til at være en del af trænerteamet og setuppet, hvor jeg kan give mit syn på tingene og hjælpe holdet til skabe resultater.
Jeg har de sidste 2,5 år været en del af trænerteamet for U19 divisionsholdet, hvor der er kommet en del spillere op i truppen på 3. divisionholdet. Derfor har det givet mening, at jeg skal prøve at klæde spillerne så godt på som muligt, så deres transition op til førsteholdet fremadrettet bliver så god som muligt.

Næsby Boldklub glæder sig over igen at have udviklet en træner til næste niveau, og det forsatte og udvidede samarbejde med Edo.