Ny Cheftræner i Næsby BK

29. november 2023 kl. 08:45

Ny Cheftræner i Næsby BK.

Næsby BK. har ansat Andreas Falkesgaard Bech som ny Cheftræner for Herre 3. Division fra 1/1.´24. Andreas har fået en 2. årige kontrakt

Andreas F. Bech er en ung spændende træner, som besidder alle de kompetencer der skal til for at være Cheftræner på divisionsniveau. Faglig stærk, god til mennesker og besidder evnen til at få det bedste frem i en trup, hvilket han har bevist som træner, først i Næsby BK. U/17, derefter 6 år i OB omkring U/17 – U/19 ligaen, Fynsserie i Dalum og senest det sidste halve år hos B1909 i Danmarksserien, som han har ført op i  top 5.

Andreas F. B. er 36 år, A-licenstræner, bosat i Bellinge med sin kone og to drenge på 6 & 4 år.

Næsby BK. Byder Andreas F. Bech velkommen som Cheftræner og glæder os til samarbejdet.

Andreas F. Bech udtaler:

"Jeg ser frem til de nye udfordringer i Næsby Boldklub, som cheftræner for 3.divisionsholdet og mødet med en masse gode mennesker i klubben. Det bliver et glædeligt gensyn med mange kendte ansigter, både på og uden for banen.

Næsby er en klub hvor jeg tilbragte 3 sæsoner som U17 divisionstræner i 2013-2016. 3 år med mange gode minder og oplevelser. Jeg har kunne mærke, at klubben gerne ville have mig, hvilket betyder meget for mig. Derudover har mine snakke med klubben motiveret mig til det spændende projekt som er i Næsby. En klub som rummer en stor børne og ungdomsafdeling samt et seniorhold med masser af historie. Jeg føler mig privilegeret og glæder mig utrolig meget til at møde spillerne, alle dem rundt om spillerne og de mange mennesker som bruger deres tid i klubben."

Claus F. Madsen forsætter som assistent nå han d. 1/4. kommer hjem fra 3. Mdr. rejse

For yderlig info kontakt:

Andreas F. Bech   Tlf. 28127224

Jan Vingaard        Tlf. 20428230