Første kontraktspiller i Næsby BK.

image Lauritz Dauerhøj
20. juni 2023 kl. 18:34

Næsby Boldklub har for at ruste sig til fremtiden dannet et selskab for kontraktfodbold, med det primære formål at tegne kontrakter med talenter fra Drengetalentafdelingen U15,U17 og U19.

Derfor er det med stor glæde og stolthed at vi kan præsentere U19-spiller Lauritz Dauerhøj, som den første kontraktspiller i Næsby BK.

Der er skrevet under på en 2-årig kontrakt gældende fra 1/7 2023.

Lauritz er en talentfuld venstre back som har spillet fast for Herre 3. Divisionsholdet her i foråret. Han er teknisk dygtig og besidder store kvaliteter både offensivt og defensivt. Med et stærkt venstreben, en god fysisk og god taktisk forståelse, er Lauritz allerede på nuværende tidspunkt langt i sin fodboldmæssige udvikling.

Næsby BK ser et stort potentiale i Lauritz Dauerhøj, som faktisk stadig er U19 spiller efter sommerferien og vi glæder os til i fællesskab at kunne forløse det.

Lauritz har spillet i følgende klubber i sin ungdom:

Dalum IF: U6-7

B1913​: U8-9.

OB​: U10-14.

Næsby BK: U15-

Cheftræner Claus Madsen udtaler:

Lauritz er i en meget tidlig alder rykket op i divisionstruppen i Næsby BK. Det har været tydeligt for alle omkring holdet, at han er i besiddelse af meget spændende kompetencer og færdigheder. Fysisk stærk og dygtig i sine defensive dueller, samt et meget spændende perspektiv i den offensive del af spillet. Lauritz er et stort talent og vigtigst af alt, så kan han kombinere det med en fantastisk indstilling og mentalitet.

Lauritz Dauerhøj udtaler:

Jeg er utrolig glad og stolt over min kontrakt med Næsby BK – jeg trives i klubben og udvikler mig meget som fodboldspiller, så jeg glæder mig til de næste 2 år. Næsby BK er en klub med store ambitioner indenfor talentudvikling, så jeg er sikker på at det bliver et spændende samarbejde både for mig og klubben.

For yderlig info kontakt:

Poul Jørgensen Tlf. 20850892