Sports Academy Denmark

Næsby Boldklub har et officielt og eksklusivt samarbejdet med Sports Academy Denmark

Sports Academy Denmark er en sportsefterskole I hjertet af Odense - den er beliggende på Stadionvej 43a, 5200 Odense V ved siden af Odense Stadion.

På Sports Academy Denmark tilbyder de en fleksibelt tilrettelagt undervisning på 10. skoleår, hvor du kan forberede dig til en ungdomsuddannelse, udvikle dig som menneske og forfølge din sportslige ambition.

Skolen vil igennem undervisning, aktiviteter og forskellige oplevelser i hverdagen ruste dig til en verden i foranderlighed. De stiller skarpt på en kommunikations- og læringskultur der er udforskende, projektorienteret og udfordrende. Undervisningen i 10. klasse på Sports Academy Denmark er som udgangspunkt prøvefri, der vil i stedet være afleveringer og fremlæggelser af forskellige projekter.

Undervisningen tilrettelægges, så den er tilpasset dig. I samarbejde med dig og Næsby Boldklub planlægges undervisningen, så der bliver taget særligt hensyn til træningsbehov, kampe, stævner, turneringer og andre sportslige aktiviteter.

Undervisningen foregår på sportsakademiet, men også som digital fjernundervisning, når der er behov. Hvis du, i forbindelse med træningslejre, forbundsrelaterede aktiviteter m.m., ikke kan deltage i undervisningen er der mulighed for supplerende undervisning.

Besøg dem her: Sports Academy Denmark

Se vores informationsmateriale HER.