Næsby Køreskole

Tage kørekort i Næsby Boldklub

Næsby Boldklub har indgået en aftale med Næsby Køreskole, omkring muligheden for, at både piger og drenge på hhv. U17, U18 og U19 kan tage kørekort i klubben.

Dette tilbud giver mulighed for, at teoritimerne kan tages i forlængelse af træningen i Næsby Boldklub, mens de enkelte køretimer vil aftales individuelt mellem spiller og kørelærer, Bent Conradsen, når det passer bedst muligt. Således er der mulighed for at kombinere fodbolden, skolen og køreskolen bedst muligt.

Dette vil kun gøre sig gældende for spillere i Næsby Boldklub, hvor der oprettes et køreskolehold udelukkende for disse.

Derudover er der aftalt følgende med køreskolen:

• Rabat på listeprisen for Næsby Boldklubs medlemmer, gældende alle produkter herunder lovpakker, leje af skolevogn til kørerprøven, ekstra teori- og kørerlektion m.fl.
  • Teori afholdes i Næsby Boldklubs VIP-lokaler.
  • Afhentning til kørerlektioner sker fra Næsby Boldklub.