U15 spiller pokalfinale mod Morud IF

image Næsby Boldklub's U16-drenge som vandt pokalfinalen i 2019
16. juni 2021 kl. 17:54
Næsby Boldklub’s U15-drenge spiller i aften finale i DBU Fyn Ungdomspokalen, hvor nabobyens Morud IF er modstanderen.

Kampen spilles på neutral bane i Marienlyst – Cheftræner Mads Lynge Hansen har sammen med resten af U15-teamet udtaget følgende spillere:

Truppen:

Aksel Hansen

Calle Mohr-Pedersen (U14)

Casper Risbjerg Andreasen (U14)

Frederik Dyrup Jensen

Mads Emil Rohr

Malek Karim Dimachkie

Malthe Dan Jensen

Marius Riis Rasmussen (U14)

Mathias Frederiksen

Mikkel Juul Jørgensen (U14)

Nikolaj Faurholm Madsen

Philip Hallundbæk

Rasmus Reeh

Victor Thomsen

Tilskuerregler i forbindelse med ungdomspokalfinalen

Vi glæder os også over, at det er muligt at have tilskuere til finalen, men der er nogle særlige regler, som alle tilskuere skal være opmærksomme på og bedes respektere, så vi kan få afviklet finalerne efter retningslinjerne.

Op til 500 personer kan overvære opgøret, hvis alle tilskuere sidder ned (fx på en tribune eller på medbragte stole, tæpper eller lignende) og har front mod banen. Hvis man ikke i forvejen er nære kontakter (fx familiemedlemmer) skal man holde minimum en meters afstand til hinanden.

Det kan være svært at vide, hvor mange tilskuere, der dukker op til pokalfinalen, men vi opfordrer alle til at være forberedt på at skulle sætte sig ned i forbindelse med finalen.

_________________________________________________
DBU Fyn Ungdomspokal – finale:
Næsby BK - Morud IF
Kampdato: Onsdag d. 16. juni kl. 19.45
Stadion: Marienlystcentret (Windelsvej 138, 5000 Odense C)