Næsby Boldklub lukker til efter nytår

07. december 2020 kl. 12:21

Næsby Boldklub lukker til efter nytår.

Med baggrund i de nye corona-restriktioner og anbefalinger bliver alle aktiviteter, frem til d. 3. januar 2021, nu lukket ned i Næsby Boldklub. Mange hold er allerede gået på juleferie og de sidste skal nu følge efter.

2020 har for mange været et meget anderledes år og vores fodbold er ikke gået ramt forbi.

Vi vil fra klubbens side gerne takke alle for deres forståelse og støtte i det forgangne år, hvor vi løbende har måtte ændre måden hvorpå vi har kunne omgås hinanden i vores fællesskab i klubben.

Mange kampe og træningspas er blevet aflyst med kort varsel. Trænere og spillere har skulle indordne sig under nye måde at være sammen og træne på, ture og sociale arrangement er blevet aflyst.

Alt dette til trods, oplever vi i det daglige en masse glade børn og unge mennesker på vores baner. Hvilket er et lille lys, i en til tider frustrerende hverdag.

Nedlukningen betyder dermed også, at Jule- og Nytårsbold er aflyst.

Med disse ord vil vi ønske alle en rigtig God Jul og Godt Nytår. Pas godt på jer selv og hinanden.

Mange hilsner,