Omstrukturering i drengeafdelingen

08. marts 2023 kl. 20:47

Det er med stor beklagelse, at Næsby Boldklub har måtte opsige Head of Coaching i drengeafdelingen Kasper Hald pr. 31. maj 2023.

Opsigelsen er foregået i gensidig forståelse mellem Kasper Hald og klubbens sportslige ledelse. Den sportslige ledelse har været meget tilfredse med Kasper Halds indsats og ønsker ham alt det bedste fremover. Det er et håb, at Kasper fortsat kan indgå i en ny rolle i klubben.  Kasper vil indgå aktivt i overdragelsen af opgaver frem mod slutningen af maj måned.

Opsigelsen sker med baggrund i nødvendige og rettidige omstruktureringer i drengeafdelingen i forhold til at forsætte fremtidssikringen af klubbens aktiviteter.

Med den nye struktur frigøres ressourcer, så der i nødvendig grad kan arbejdes med udvalgte områder, der styrker licensarbejdet og de stigende licenskrav på drengesiden.

Omstruktureringen er således en del af en velovervejet plan for at sikre Divisionslicens på U17/U19 Drenge efter sommeren 2024.

Med omstruktureringen er organiseringen i drengeafdelingen:

Talentchef Peter Rasmussen

Daglig sportslig ledelse:

Head of coaching: Rene Lindhart.

Ungdomsudviklingschef:  Thomas Iversen

Børneudviklingschef: Lenni Lund

Giver dette anledning til spørgsmål kontakt venligst Talentchef Peter Rasmussen på 51410679