3 lærerige og spændende måneder i Næsby Boldklub

01. november 2022 kl. 11:28

- Mine 3 måneder som praktikant hos Næsby Boldklub har været utroligt spændende og lærerige

Næsby Boldklub har de seneste tre måneder haft glæde af Mike Sørensen, som har været i praktik i klubben.

Mike har i sin tid i klubben, hjulpet med at forbedre og optimere klubbens setup på sociale medier. Dette har bla. medfødt, at Næsby Boldklub på Facebook har fået siden som hedder ”Events by Næsby Boldklub”, hvor vi publicere events, såsom Sommerfest, Oktoberfest, Sponsorcykelløb mm.

Mike har skulle arbejde meget selvstændigt, og har kunne prøve sig af med forskellige metoder og teori fra studiet:

Mine 3 måneder som praktikant hos Næsby Boldklub har været utroligt spændende og lærerige. Det har været fedt at have haft det her forløb hos klubben, hvor jeg har kunnet udfordrer mig selv med en masse selvstændigt arbejde, og kunne hjælpe klubben med at forbedre sig på forskellige fronter.

Jeg synes, at mit ophold har hjulpet mig på forskellige punkter i forhold til min fremtidige karriere, og jeg kan kun sige tak til klubben for tilliden, og mange tak for opholdet!

Om forløbet med Mike Sørensen, udtaler Kasper Hald, Head of Coaching:

”Vi har været utroligt glade for at have Mike her hos os. Han har været dedikeret og stabil i sit arbejde. Så er han også kommet med nogle faglige input, kvag sit studie, som vi har kunne gøre gavn af. Ligeledes har Mike givet os en god platform, og nogle simple værktøjer til, at fortsætte vores optimering af vores Sociale medier”.

Nu venter der en eksamen til Mike og derefter en bacheloropgave, som skal skrives og forsvares. Næsby Boldklub ønsker Mike held og lykke med eksaminerne og sin fremtidige karriere.

Ønsker du at komme i praktik i Næsby Boldklub, så kan du kontakte:

Kasper Hald, Head of Coaching

Mail: kdh@naesbyboldklub.dk