Så skal støvler snøres – fodboldtræningen starter igen mandag d. 1. marts

26. februar 2021 kl. 16:31

Da myndighederne fra 1. marts har tilladt, organiseret træning i klubregi for grupper op til 25 spillere i, vil vi i Næsby Boldklub meget gerne have alle tilbage på banerne.

Dette skal selvfølgelig ske i forhold til de gældende restriktioner og med respekt for den fortsatte smitterisiko, som Covid-19 udgør. Derfor skal følgende overholdes af trænere, spillere og forældre:

• Ingen tilskuere til træning (forældre må ikke blive på anlægget)
  • Ingen adgang til klubhuset – bortset fra korte toiletbesøg (enkeltvis)
  • Alle skal spritte hænder før træning
  • Alle møder direkte på banen og til tiden (ikke før eller efter) og forlader anlægget så snart træning er slut
  • Medbring egen drikkedunk – denne må IKKE deles
  • Bliv hjemme ved den mindste tvivl som sygdom (også ved familiemedlemmer)

Det er vigtigt, at alle overholder, de til en hver tid gældende fodboldmæssige restriktioner, samt øvrige generelle retningslinjer. Det skal bl.a. her bemærkes at der udenfor den organiserede klubtræning, fortsat er et forsamlingsforbud ved mere end 5 personer.

Med alt det formelle til side, så glæder vi os over det dejlige forårsvejr og at vi igen kan åbne banerne for alle vores medlemmer. Vi har savnet den gode fodboldstemning.

Mange sportslige hilsner,

Bestyrelsen.