Sportschefen stopper i Næsby Boldklub

01. maj 2020 kl. 12:19

Sportschefen stopper i Næsby Boldklub og klubben leder efter en afløser!

"Jeg har oplevet stor glæde og udvikling i min tid som sportschef i Næsby Boldklub. På trods af mange udfordringer, der har været undervejs i mine godt 2 år, som sportschef, vil jeg tænke tilbage på en fantastisk tid. I sportens verden er der opture og nedture. Heldigvis er min følelse, at vi har haft flest opture med vores talentudvikling i Næsby Boldklub samt sidste sommers oprykning til 2. division. Men det harmonerer ikke længere med arbejds- og familieliv" udtaler Jonas Hansen, som derfor stopper som sportschef for klubbens seniorafdeling. Denne rolle vil Formand Poul Jørgensen og cheftræner Kristoffer Johannsen overtage, mens klubben finder en mere permanent løsning.

Jonas Hansen udtaler desuden: "Jeg startede i Næsby Boldklub som 4 årig, så ingen kan forhåbentlig være i tvivl om, at det er min klub og jeg er kæmpe fan. Jeg vil fortsat have min gang i klubben, som fysioterapeut og på den måde være en del af holdet og klubben. Jeg vil gerne takke alle i og omkring klubben for samarbejdet og vi ses forhåbentligt snart på banerne igen."

Næsby boldklub vil gerne takke Jonas Hansen for en fantastisk indsats for klubben gennem de sidste på år. Jonas har været særdeles vellidt blandt spillere, trænere, ledere og ikke mindst klubbens fans.

Vi ønsker dig alt mulig held og lykke i fremtiden og ser frem til at se dig på banen igen.

Jonas fortsætter sit virke som fysioterapeut i klubben, hvilket vi glæder os over.

Poul Jørgensen, formand.