Næsby Boldklub søger ny Børneudviklingstræner på halvtid

25. november 2020 kl. 19:25
Da vores nuværende Børneudviklingstræner, Kasper Hald, fra januar har ønsket at vende tilbage til hans tidligere funktion som holdtræner i Udskolingen, søger vi en ny person til stillingen som Børneudviklingstræner med start fra januar 2021 eller hurtigst muligt derefter.

For Næsby Boldklub er det vigtigt, at det først og fremmest er sjovt at gå til fodbold - især i Mikroskolen (U5-U9) og Indskolingen (U10-U12), hvor træningen mest skal have form af leg eller målrettet leg – med et teknisk fokus, og hvor spillerne skal udvikle de vigtige basale bevægelses- og tekniske færdigheder, der danner fundamentet for den videre udvikling.

Vi forventer, at du:

- Har minimum B-licens – gerne C-licens også (ikke et krav)
- Erfaring med målgruppen eller relevant pædagogisk/didaktisk baggrund
- Evt. har erfaring med supervision af trænere (ikke et krav)
- Er fleksibel og har mulighed for at tilrettelægge dit ugeprogram efter ugens træning og kampe
- Du ønsker en stilling, hvor både klubudvikling, trænerudvikling og spillerudvikling er højt prioriteret

Fakta om stillingen:

• Stillingen er en halvtidsstilling
  • Den ugentlige arbejdstid er 18,5 timer, men kan variere i forhold til sæsonen.
  • Den månedlige løn udgør kr. 10.000, - brutto pr. måned

Nedenfor er listet nogle af de ansvarsområder og arbejdsopgaver stillingen som Børneudviklingstræner indeholder i Næsby Boldklub:

• Mellemleder med ansvar for Mikroskolen (U5-U9) og Indskolingen (U10-U12) med særligt fokus på Indskolingen.
  • Ansvarlig for Fredagsfodboldskolen.
  • Ansvarlig for ’Fugleungerne’ (0-4-årige).
  • Sikre supervision/sparring og evaluering af U5-U12 trænere.
  • Sikre transition for U10-U12.
  • Sikre tråd i talentsektorens fodboldstrategi (spillestil), curriculum, årsperiodisering samt ugeplaner for U5-U12.
  • Deltagelse i og lede Mikroskolemøder (U5-U9) og Indskolingsmøder (U10-U12).
  • Sikre et udviklingsmiljø i U5-U12, der er i overensstemmelse med DBU’s holdninger til børne- og ungdomsfodbold.
  • I samarbejde med holdtrænere i U5-U12 at sikre, der er sammenhæng i den daglige træning ift. årsperiodiseringerne, individuelle evalueringer, spillermøder, udviklingsplaner og den individuelle træning for spillerne jf. talentsektorens spillestil/principper.

Ansøgningen sendes til Talentchef, Joachim Schødts, via js@naesbyboldklub.dkvi skal have modtaget din ansøgning senest d. 14. december og vi afholder løbende samtaler.

Stillingen er til besættelse med start 01.01.2021 eller hurtigst muligt derefter - Alle ansøgninger og henvendelser vil selvfølgelig blive behandlet med fuld diskretion.

Har du lyst til at se eller høre mere om Næsby Boldklub og stillingen som Børneudviklingstræner, er du velkommen til at kontakte Talentchef Joachim Schødts på telefon: 31 10 41 21 eller mail.