Næsby Boldklub sætter Fugleungerne fri til januar

10. november 2020 kl. 14:56
Til januar 2021 starter Næsby Boldklub et spændende projekt op for de små. 'Fugleungerne' er for 0-4 årige piger og drenge, samt deres forældre/bedsteforældre, som ikke kan vente med et sparke til den lille runde, og have nogle hyggelige timer sammen.

I Fugleungernes “rede” er alle velkommen, uanset udviklingstrin. Her vil børnene blive mødt i børnehøjde med legende aktiviteter, som stimulerer børnenes motorik, koordination og fantasi. Kort sagt, hos Fugleungerne er der alle muligheder for at få smilet frem i et legende bevægelsesunivers, for både børn og voksne.

Det foregår indendørs i Næsbyhallerne hver lørdag kl. 10.00-11.00, og når vejret igen tillader udendørsaktivitet, flyver Fugleungerne hver søndag ned på multibanen i Næsby Boldklub, Stærehusvej 31, 5270 Odense N, også kl. 10.00-11.00.

Det koster 400 kr./halvår - Kom med og prøv de to første gange gratis!

Opstart lørdag d. 2. januar 2021 kl. 10.00-11.00 i Næsbyhallerne:
Maylandsvænget 9, 5270 Odense N.

Medbring indendørssko og godt humør!

Der vil blive serveret saft og frugt efter hver gang (frivilligt om man vil deltage).

Evt. spørgsmål og kontakt: fugleungerne@naesbyboldklub.dk

Tilmelding og indmeldelse HER