Næsby Boldklub lukker ned i en periode for at bremse evt. corona-smitte

11. marts 2020 kl. 22:10

Næsby Boldklub har valgt efter det netop afsluttede pressemøde i Statsministeriet at lukke al klubbens aktiviteter ned i en periode på minimum 14 dage. Hvis vi står sammen, kan vi vinde kampen over corona hurtigere. Vi har som forening mange medlemmer, og derfor har vi selvfølgelig et ansvar som alle andre for at mindske smittespredning.

Klubben vil hurtigst muligt forsøge at få afklaring omkring en handleplan ift. kommende kampe, stævner og andet i DBU-regi i løbet af de kommende dage og vil, når denne plan er på plads, komme med yderligere information.

Udenrigsministeriet skærper desuden rejsevejledninger i Europa og varsler en lang række ændringer i ministeriets rejsevejledninger i den kommende tid. Vi er vidende om den forstående rejse for U10-U12 samt U14 til Belgien i påsken – I vil løbende blive opdateret om situationen.

På vegne af Næsby Boldklub
Joachim Schødts