Nye ansigter i Næsby Boldklub

03. august 2020 kl. 11:46

Mads Aasgaard:

Næsby Boldklub har indgået en aftale med offensivspilleren Mads Aasgaard, der kommer til Stærehusvej efter at have været på kontrakt i Middelfart. Mads Aasgaard er 26 år, har tidligere repræsenteret Marienlyst, som han spillede en fremtrædende rolle for, da holdet var i NordicBet-ligaen år tilbage.
Mads er en rigtig dygtig spiller, som passer godt ind i måden, som vi i Næsby Boldklub ønsker at spille fodbold på. Arbejdsom og dygtig med bolden og dermed en spiller der kan være med til at diktere tempoet i kampene. Derudover har Mads tidligere vist at han kan score mål, hvilket vi håber at få at se i efterårets kampe.

Velkommen Mads.

Frank Nielsen:

Det er med stor glæde at Næsby Boldklub kan præsentere Frank Nielsen som ny assistenttræner for klubbens 2 divisionshold.

Frank Nielsen kommer til Næsby Boldklub, fra en lignende funktion i B1913.

Frank er 31 år og har også som spiller været forbi Stærehusvej, hvor han var aktiv fra 2018 til sommeren 2019.

Frank har ligeledes repræsenteret Otterup og Dalum som aktiv og har spillet et hav af 2 divisionskampe.

Velkommen tilbage til Frank.

Alexander Molberg:

Næsby Boldklub har tilknyttet en dygtig og talentfuld forsvarsspiller i form af Alexander Molberg. Alexander er en duelstærk og teknisk dygtig spiller, der trods sin unge alder, gerne tager en masse ansvar.

Han har været omkring prominente klubber, sin unge alder taget i betragtning og hans CV siger blandt andet Wolves, Cagliari og Hobro. Alexander kommer til Næsby Boldklub efter i sidste sæson at have repræsenteret Dalum IF.

Vi glæder os meget til at se Alexander i den blå trøje og er sikker på at det er en rigtig fint match.

Velkommen til Alexander.

Jan Vingaard:

Næsby Boldklub styrker det sportslige setup omkring klubbens 2. divisionshold. Klubben har indgået et samarbejde med en yderst erfaren og meget kompentent fodboldpersonlighed. Jan Vingaard skal fremadrettet fungere som scout og rekrutteringsansvarlig for klubbens bedste seniorhold. Jan kommer med en masse erfaring og han vil blive et stort aktiv for trænerteamet og en fremragende sparringspartner. Han kommer med en flot karriere bag sig og har trænet klubber som blandt andet, B1913, Middelfart og FC Fredericia. Ligeledes har Jan haft funktioner i både Esbjerg FB og AC Horsens. Som spiller repræsenterede Jan i mange år B1913 (261 kampe) hvor han var en fremtrædende skikkelse på holdet.

Vi har i Jan Vingaard fået den helt rigtige mand til denne funktion og vi ser meget frem til samarbejdet.

Stort velkommen til Jan.