Udlejning

Medlemmer såvel som ikke-medlemmer af Næsby Boldklub har mulighed for at leje NBK festtelt.

NBK Festtelt
Næsby Festteltet er et flot, tæt og solidt blåt og hvidt selskabstelt. Det består af 2 selvstændige telte opdelt i sektioner á 6x3 m. Teltene kan også sammensættes til et stort telt på 6x24 m med indgangsdør.

Næsby Boldklub sender personale med ud, der kender til opsætning og nedtagning af teltet. Ved udlejning skal påregnes, at man selv stiller med min. 4 personer til opsætning og nedtagning. Opsætning og nedtagning vil normalt tage max. 1 time.

Fra teltet er stillet op på udlejningsstedet, overtager lejeren det fulde ansvar for teltet, herunder tyveri, hærværk m.v. I teltet må der ikke placeres grill m.v., ligesom teltdugen på ingen måder må beskadiges ved opklæbning m.v.

Ved indgåelse af lejeaftale udfærdiges notat vedr. dette med de opgivne data.

Kontakt:
Kontakt os på mail eller telefon:

Email: helle@naesbyboldklub.dk

Tlf.: Helle Rosendal 6618 0417
Træffetid: Mandage kl. 17-18.

NBK-Event

Kasserer