Næsby Boldklub - Holstebro

29. april 2021 kl. 08:22

Endelig er dagen kommet, hvor vi byder jer velkommen på ALPI Arena Næsby til 2. divisionsfodbold.

Lørdag den 1. maj kl. 14.00 tager Næsby Boldklub imod Holstebro i kampen om tre vigtige point.

Vi glæder os rigtig meget til at se og høre alle jer tilskuere igen!

Regler på og omkring stadion

For at sikre at vi overholder alle restriktioner, vil følgende regler være gældende på og omkring stadion.

- Sponsorer, gæster og Blue Birds skal benytte indgangen nærmest Stærehusvej.

- Øvrige tilskuere skal benytte den normale indgang, som til kampen vil være delt op i to sluser for at undgå kø og at vi står for tæt.

Fælles for ALLE tilskuere er, at vi skal følgende disse regler:

• Der skal fremvises gyldig coronapas ved indgangen til stadion. (Max 72 timer gammel test)
    • HUSK! Gyldigt ID skal fremvises med coronapas.
  • Mundbind skal bæres i køen til stadion og når man bevæger sig rundt på stadion.
  • Kampen skal ses siddende.
  • Hold afstand
  • Sprit af
  • Kom i god tid, så vi undgår kø ved indgange.

Registrering af data

Ved ankomst til stadion skal ALLE tilskuere registreres med fulde navn, telefonnummer og email.

Siddepladser

Grundet vores udfordringer med siddepladser opfordrer vi alle tilskuere til at medbringe klapstole selv. Ved indgangen bliver man anvist til et dedikeret område hvor man under kampen skal blive siddende.

På stadion vil der kunne betales med kontanter og Mobilepay.

Vi glæder os til at tage imod jer på lørdag!