Næsby talenter får kontrakt i AaB

30. juli 2021 kl. 16:32
#Den gode historie

Igennem mange år har Næsby Boldklub sendt flere spillere videre til de store klubber og rigtig mange har opnået debut på højeste nationale liganiveau. Henover sommeren har vi igen haft fornøjelsen af at sende spillere videre til højeste niveau.

Det drejer sig om Nickolai Veilbæk (2006) og Remy Rasmussen (2004) som begge er fået kontrakter hos AaB.

Nicolai kom til Næsby i 2019, efter at have spillet i OB. Igennem hårdt arbejde og en stor dedikation fandt Nicolai hurtigt takterne i Næsby Boldklub, og der er ingen tvivl om at den dedikation og målrettethed har bragt Nicolai til hvor han er i dag. På trods af Nicolai aldersmæssigt først ville tilhøre U17 årgangen i den kommende sæson, har han spillet på U16 og U17 division, i store hele af den forgangne sæson, hvor han bl.a. har brændt U17-divisionen af og vist sit store potentiale.

Remy kom til Næsby sammen med et fantastisk kuld af dygtige spillere fra OKS i 2019. Her skulle det hurtigt vise sig at Remy havde nogle tydlige spidskompetencer og han gik direkte ind på det daværende U15 hvor han var med til at sikre at holdet vandt turneringen. I perioden som U17 spiller har Remy fra start været en del af U17-divisionen og i den forgangne sæson blev Remy en mere og mere etableret del af U19, på trods af sin status som 2. års U17, hvor Remy viste sit store potentiale og nogle flotte statistikker til følge.

Samtidig skal der lyde et stort tillykke til alle i Næsby Boldklub, både trænere, specialfunktioner og alle der har hjulpet Nicolai og Remy på deres vej.

Vi ønsker Nicolai og Remy held og lykke i AaB og vi glæder til at følge med i jeres videre færden.