Næsby boldklub spiller ”Ude” i første hjemmekamp

28. februar 2020 kl. 11:40

Næsby boldklub må flytte de første 2 kampe i den vigtige forårs opstart til samarbejdsklubben OB´s anlæg, fordi klubbens egen kunstgræsbane nu er så nedslidt, at den ikke kan anvendes til divisionsfodbold.

Næsby boldklub spiller lørdag den 7. marts kl. 14.00 mod Ringkøbing – en kamp som er vigtig for det videre forløb i et spændende forår.

Næste hjemmekamp er lørdag den 21. marts kl. 14.00 mod Sydvest som er lige så vigtig.

Næsby forventer at spille første hjemmekamp Skærtorsdag den 9. april på ALPI ARENA Næsby.

Næsby Boldklub er naturligvis kede af, at vi må afgive hjemmebane fordelen i de første kampe på grund af en nedslidt kunstgræsbane. Vi er i dialog med kommunen og har søgt penge til udskiftning af græstæppet. Det samlede projekt koster ca. 1.800.000,- kr og klubben er i gang med at rejse midler og forventer at kunne rejse op imod 500.000,- kr. selv.

Næsby boldklub håber på at udskiftningen kan gå i gang i år, idet man er meget afhængig af at få udskiftet det 14 år gamle græstæppe.